U cummerciu esteru di a Cina brilla mentre l'ordini di Natale aumentanu prima di u previstu

Cù più di un mese chì ferma prima di Natale, l'imprese cinesi di cummerciu esteru anu digià finitu a so stagione d'esportazione di punta per e forniture di e feste, postu chì l'ordini anticipati sò aumentati à livelli record, riflettendu a resilienza è l'adattabilità di u "Made in China" in mezu à l'incertezze di u mercatu mundiale. I dati doganali è l'intuizioni di l'industria dipinghjenu un quadru vivu di a robusta prestazione cummerciale transfrontaliera di a Cina in i primi 10 mesi di u 2025.

Yiwu, u più grande centru mundiale per i prudutti di Natale, serve cum'è un barometru prominente. E statistiche di a duana di Hangzhou mostranu chì l'esportazioni di forniture di Natale di a cità anu righjuntu 5,17 miliardi di yuan (circa 710 milioni di dollari) in u

nutizie2

primi trè trimestri, chì marcanu un aumentu di 22,9% annantu à l'annu precedente. Ciò chì spicca di più hè l'avanzamentu evidente di u piccu di l'esportazione: in lugliu sò state spedizioni di 1,11 miliardi di yuan, mentre chì in aostu hè ghjuntu à un massimu di 1,39 miliardi di yuan, assai prima di u periodu di piccu tradiziunale di settembre-ottobre.

«Avemu cuminciatu à vede articuli di Natale in cuntenituri d'esportazione digià in aprile di questu annu», hà nutatu un funziunariu di a duana di Yiwu. «I dettaglianti stranieri stanu aduttendu una strategia di "stocking in anticipu" per evità i colli di buttiglia logistichi è e fluttuazioni di i costi, ciò chì hà purtatu direttamente à u boom iniziale di l'ordini».

Sta tendenza s'allinea cù a crescita generale di u cummerciu esteru di a Cina. I dati di l'Amministrazione Generale di e Dogane publicati u 7 di nuvembre mostranu chì l'impurtazioni è l'espurtazioni totali di a Cina anu righjuntu 37,31 trilioni di yuan in i primi 10 mesi, un aumentu di 3,6% annantu à l'annu precedente. L'espurtazioni sò cresciute di 6,2% à 22,12 trilioni di yuan, cù i prudutti di altu valore chì guidanu u momentum di crescita. I prudutti elettromeccanichi, chì rapprisentanu u 60,7% di l'espurtazioni totali, sò aumentati di 8,7%, mentre chì i circuiti integrati è e parti di veiculi à nova energia anu vistu aumenti rispettivamente di 24,7% è 14,3%.

A diversificazione di u mercatu hè diventata un altru mutore chjave. L'America Latina è l'UE sò i principali mercati di Yiwu per e forniture di Natale, cù l'esportazioni versu queste regioni chì sò cresciute di 17,3% è 45,0% annantu à l'annu precedente in i primi trè trimestri, rapprisentendu inseme più di u 60% di l'esportazioni totali di Natale di a cità. "U Brasile è altri paesi latinoamericani sò emersi cum'è forti motori di crescita per a nostra attività", hà dettu Jin Xiaomin, presidente di Zhejiang Kingston Supply Chain Group.

Hong Yong, un espertu di think tank à u China Digital-Real Integration 50 Forum, hà messu in risaltu chì l'aumentu precoce di l'ordini di Natale dimostra a resilienza di u cummerciu esteru di a Cina. "Hè una cumbinazione di acume di u mercatu è capacità di fabricazione insustituibili. L'imprese cinesi ùn si stanu micca solu espandendu in novi mercati, ma ancu migliurendu u valore di i prudutti, da beni à bassu costu à articuli tecnologichi".

L'imprese private cuntinueghjanu à ghjucà un rollu fundamentale, cuntribuendu per u 57% di u cummerciu esteru tutale di a Cina cù una crescita di u 7,2% annantu à l'annu precedente. "A so flessibilità li permette di risponde rapidamente à i cambiamenti di u mercatu, sia in i pezzi di ricambio tradiziunali sia in i novi segmenti energetichi", hà nutatu Ying Huipeng, un capu di l'industria di i pezzi di ricambio.

Guardendu versu u futuru, l'esperti di l'industria restanu ottimisti. "U cummerciu esteru di a Cina beneficerà di a so catena industriale cumpleta, di i mercati diversificati è di l'innuvazione in u cummerciu digitale", hà dettu Liu Tao, ricercatore senior à l'Istitutu di Ricerca Industriale di Guangkai. Cù a stabilizazione di a dumanda mundiale, si prevede chì a resilienza di "Made in China" purterà segnali più pusitivi à a catena di furnimentu mundiale.


Data di publicazione: 21 di nuvembre di u 2025