Guangzhou, 3 di maghju 2025— A 137a Fiera d'Importazione è Esportazione di a Cina (Fiera di Canton), u più grande avvenimentu cummerciale di u mondu, hè in pienu svolgimentu à u Cumplessu di a Fiera d'Importazione è Esportazione di a Cina in Guangzhou. Cù a Fase III (1-5 di maghju) chì si cuncentra nantu à i ghjoculi, i prudutti per a mamma è i zitelli, è l'articuli di stile di vita, più di 31.000 espositori è 200.000 cumpratori internaziunali preregistrati stanu guidendu scambii cummerciali dinamici14. Trà i participanti chì si distinguenu ci hèRuijin Six Trees E-Commerce Co., Ltd., un innovatore principale in ghjoculi per i zitelli, chì sfrutta a piattaforma glubale di a fiera per presentà a so linea di prudutti scherzosi è pratichi àStand 17.1E09 è 17.1E39.
Ruijin Six Trees affascina i cumpratori cù un portafogliu di ghjoculi diversu
À a Fase III di a Fiera di Canton, Ruijin Six Trees hà attiratu una attenzione significativa per u soCullizzioni 2025 di yo-yo, ghjoculi à bolle, mini ventilatori, ghjoculi à pistola à acqua, console di ghjocu è ghjoculi di vittura di cartoni animatiCuncepiti per equilibrà l'intrattenimentu cù a sicurezza, sti prudutti sò conformi à e norme internaziunali cum'è EU EN71 è US ASTM F963, rispundendu à a dumanda crescente di ghjoculi durevuli è adatti à i zitelli.


David, u rappresentante di a cumpagnia, hà nutatu: "A Fiera di Canton hè una porta d'entrata versu i mercati mundiali. I cumpratori di l'Europa, di u Mediu Oriente è di l'Asia Sudorientale anu mostratu un forte interessu per i nostri campioni, in particulare i ghjoculi à bolle alimentati da l'energia solare è i ghjoculi di vitture pieghevoli in forma di cartoni animati chì mettenu in risaltu a purtabilità è a sustenibilità". Più di 500 carte da visita è 200 campioni di prudutti sò stati distribuiti durante i primi trè ghjorni, cù a squadra chì hà seguitu attivamente i contatti per assicurà partenariati.
A zona "Ghjoculi è Prodotti per i Bebè", induve Ruijin Six Trees espone, hè diventata un puntu focale per i cumpratori chì cercanu disinni innovativi. L'enfasi di a fiera nantu à "Vita Migliore" s'allinea cù a strategia di a cumpagnia di mischjà a creatività cù a praticità - evidente in i so mini ventilatori cù luci LED è pistole à acqua cù materiali biodegradabili ecologichi.
Punti culminanti di a Fase III di a Fiera di Canton: Cunghjucà l'Innuvazione è a Dumanda Globale
A 137a Fiera di Canton mette in risaltu u rolu di a Cina cum'è centru di fabricazione mundiale, cù a Fase III chì attrae cumpratori da 215 paesi è regioni. E tendenze chjave osservate includenu:
Sustenibilità in ghjocu: Più di u 30% di l'espositori di ghjoculi dà avà priorità à i materiali riciclabili o biodegradabili, riflettendu l'usu di plastiche non tossiche è funzioni alimentate da l'energia solare da parte di Ruijin Six Trees.
Ghjoculi Migliurati da a Tecnulugia: Elementi interattivi, cum'è sensori di muvimentu in console di ghjocu è vitture di cartoni animati cunnesse à l'app, stanu guadagnendu trazione trà i cumpratori.
Integrazione di u cummerciu elettronicu transfrontalieru: U mudellu ibridu di a fiera, chì combina mostre in persona cù una piattaforma in linea aperta tuttu l'annu, permette à e PMI cum'è Ruijin Six Trees di allargà a so portata dopu l'eventu.
Momentum dopu à a fiera: Ruijin Six Trees pensa à partenariati à longu andà
Cù a cunclusione di a Fase III di a Fiera di Canton u 5 di maghju, a squadra di Ruijin Six Trees hè vultata à a so sede, pronta à avanzà e negoziazioni cù i clienti potenziali. "Avemu cunnessu cù distributori di l'America Latina è di l'Africa di u Nordu chì sò desiderosi di presentà i nostri prudutti in i so mercati", hà spartutu David. "Accolgimu tutti i partenarii à visità a nostra struttura è à esplorà suluzioni persunalizate".
A strategia di a cumpagnia focalizzata nantu à u B2B - chì mette in risaltu l'ordini in massa è e cullaburazioni OEM - s'allinea cù a missione di a fiera di prumove a resilienza di u cummerciu mundiale. I cumpratori ponu sempre accede à i dettagli di i prudutti è à i cataloghi via a piattaforma digitale di a Fiera di Canton o u situ web di a cumpagnia, www.lefantiantoys.com.
Perchè a Fiera di Canton ferma un pilastru di u cummerciu mundiale
Partecipazione Diversa: Più di 55 sezioni espositive è 172 zone di prudutti si rivolgenu à industrie chì vanu da a fabricazione avanzata à i beni di stile di vita.
Impegnu ibridu: L'integrazione di u matchmaking basatu annantu à l'IA è di i stand virtuali garantisce opportunità cummerciale continue al di là di l'eventu fisicu.
Focus nantu à i Mercati Emergenti: I cumpratori di i paesi di l'Iniziativa Belt and Road rapprisentanu u 68% di i participanti, ciò chì riflette l'espansione di i corridoi cummerciali.
Guardendu avanti
Ruijin Six Trees hà previstu di allargà a so presenza à i prossimi eventi cummerciali, cumprese a China (Xiamen) Cross-Border E-Commerce Expo in ghjugnu 2025, per sulidà ulteriormente a so impronta internaziunale. "U nostru scopu hè di diventà un nome famigliare in a nutrizione di a gioia è di a creatività attraversu ghjoculi sicuri è imaginativi", aghjunse David.
À propositu di Ruijin Six Trees E-Commerce Co., Ltd.
Fundata in u 2018, Ruijin Six Trees hè specializata in a cuncepzione è a fabricazione di ghjoculi per i zitelli chì priorizanu a sicurezza, l'innuvazione è a rispunsabilità ambientale. Certificata secondu i standard di l'UE è di i Stati Uniti, a cumpagnia esporta in più di 30 paesi è cuntinueghja à affinà e so offerte basendu si nantu à e tendenze di u mercatu mundiale.
Per dumande, cuntattate:
David, Direttore di Vendita
Telefono: +86 131 1868 3999
Email: info@yo-yo.net.cn
situ web: www.lefantiantoys.com
Data di publicazione: 8 di maghju di u 2025